Wednesday, August 3, 2011

'Segmen Mudah Nizam Ijam - Aku Blogger Tegar..'


Assalamualaikum...selamat petang...sementara menunggu waktu berbuka ni, aku ambik kesempatan la blogwalking. Jadi aku telah menyinggahkan diri aku di blog ENCIK NIZAM IJAM dan terpegun suda dengan satu segmen anjurannye..sementelah aku sendiri dah lama tak melibatkan diri dengan segmen2 ni so, encik nizam telah berjaya menerujakan aku untuk join...hahaha...


sesiapa nak join silalah...mari2 kita merapat2kan lagi tali silaturrahim...bertukar2 pandangan dan pendapat..nak join silalah click link encik nizam di bawah ni yer..



www.nizamijam.com

Sebelum ni aku bukanlah rajin sangat nak tulis entry, nak blogwalking di blog orang...dalam erti kata lain aku tak tegar mana pun sebab aku memang busy gila dengan study. tak hairanlah walaupun dari 2009 aku dah start berblogging tapi followers aku baru 400+...hahahaha...So dah cuti 3bulan ni keje aku makan,tidur, kemas rumah je..aku pun merajinkanlah diri aku untuk blogwalking, post entry,menjerit2 kat shoutbox korang..dan aku rasa tabiat aku ni akan berterusan la pasni...insyaallah kalau aku tak sibukla bile masuk semester depan..haha...

so encik nizam..aku dah join...err..takde ape nak tulis dah...mak aku dah balik keje..bai2..selamat berbuka puasaaa...^_^

3 comments:

Nizam Ijam said...

thanks sebab join.. sama la keje saya..haha

Pendamba Mawar said...

harap terus tegar..dan jgn lupa sy..haha tetibe

Nizam Ijam said...

saya masukkan awk dalam bloglist blogger tegar...