Followers

Friday, August 12, 2011

FOLLOWERS:TERIMA KASIH DAUN KELADI...

Assalamualaikum..selamat malam...

entry berkenaan followers...sejuta penghargaan aku ucapkan buat followers blog syurgacinta aka mawar berudu..ehh..silap..berduri yang ke-500..syukran ya adik sebab sudi menjengahkan diri dan menekan button follower yang tersedia ada...

sila2lah terjah blog adik ni....aku pun xtau adik ke kakak..tapi aku rasa aku kakak kot...hehe..

dan tak lupa jugak kepada pendambamawar yang jadi follower aku yang ke 400 ari tu...hahaha..sory dik oii..akak baru buat entry ni...hampir terlupa plak...jangan nyorok belakang pintu dahla no..hahaha...:p

ni blog pendamba mawar..so,kepada gadis2 blogger,jom semakkan diri di blog pendamba mawar ni..untung2 didamba olehnya nanti..agagagaga...



seperti dijanjikan terimalah AWARD yang tak seberapa ni...tehehehe..

Yang ni untuk myheartinchikmeow- followers ke 500



dan yang ni untuk adik pendambamawarku yang comel...hehehehe...



ade ke blogger yang hampeh macam aku ni hah?lambat buat entry untuk followers bertuah?hahaha...tukar angka jer award tu...hehehehe..:p





8 comments:

Pendamba Mawar said...

mekasih..da diambil

peachippo said...

cantikkkkkkkkknye doodle tuuuu .
nak satuuuuuu !
hehehehh :P

AnNa FaRHaNa said...

hehehe...doodle 2nd trial...susah bangatt nak buatnye...tq..susah2 je kate cantik..ngeee...nnti kite dah btul2 terror,kite ajar yer cmne nk buat..hehe...

are_tik25 said...

wahh adik pendamba di promot!!! rmi la yg usha dia nnt....hehe

nak doodle gak!!!!

MisS NaSiHa said...

nak jgk..huhu

jom baca d sni..*penting utk tahu*
http://itqannajah.blogspot.com/2011/08/perhatian-utk-semua-wajib-baca.html

iejjah said...

congrats :}

segmen iejjah smpe raye t..lmbt ag..hehe

asamasin said...

asal bukn aku..!!

___Seindah Pelangi___ said...

wahhh~! cik ii said: Arigatou.. syukran... gracias!! cik ii dah tampal award akk~ tq2! ^^

#psstt.. kak oh kak.. sye lgi mude... hihihi :)