Wednesday, August 3, 2011

HALWA TELINGAKU SELAMANYA~~

Assalamualaikum..selamat malam..malam ni aku just nak kongsikan sebuah lagu nasyid yang aku sangat2 suke..Aku memang jiwa nasyid..whateverla ape orang lain tak suke ke..aku tetap suke..even lagu lain pun aku dengar asalkan bukan lagu metal,bukan lirik mengarut aku dengar je..but..


NASYID TETAP NOMBOR SATU DALAM HATI AKU..


Entahlah,aku rasa lagu2 sekarang dah makin entah ape2 aku dengar..kebanyakkannye tak ada manfaat pun dari pengisian lagunye...percaya atau tidak, aku memang kurang suka dengar ERA.FM,HOT.FM ke..memang aku kureng dengar..hehehe...ade jugak lagu aku suka,tapi kebanyakkannye menyakitkan telinga aku..hhuhuhu..


jom...layan GABUNGAN NASYID DARI PENYANYI NASYID TANAH AIR..


best kan?hehehe...oklah..selamat malam korang...

-teringat kenangan nasyid zaman skolah and kolej dulu..hope sem depan ni dapat join prtandingan nasyid siswi uum..^_^ -

1 comment:

shamyheart said...

kak sha pun suka nasyid tapi dulu2 la..

skrg ni suka jenis marhaban, qasidah, burdah..