Tuesday, July 26, 2011

ENTRY TAK BERMANFAAT(AKU BERSEDIH)

Assalamualaikum..


terpulang sama ada korang nak baca atau tak..ni bukan entry bermanfaat sangat..aku just nak melepaskan rasa sedih aku je kat sini...aku pun tak tahu, aku ke yang sukar memahami orang atau aku  yang selalu biarkan hati aku diabaikan macamni..kenapa tak terus terang je..bukan aku tak boleh terima teguran..bukan aku nak tengking nak marah2..seumur hidup aku, aku tak pernah nak tengking2 orang apatah lagi kalau orang tu orang yang aku sayang..terus terang jelah, takdelah hati aku tertanya2...

agaknya memang orang lelaki susah nak memahami perempuan dan memang perempuan pulak sukar nak memahami lelaki. Kalau orang lain bermasalah, kita boleh nasihati, tapi bila diri sendiri yang merasa kesedihan, kita sendiri tak tahu nak  pujuk hati sendiri..

fiuhhhh...lega rase dapat luah kat sini..takpelah, pujuk diri sendiri jelah..mungkin tu lebih baik...pada awak,sorry kalau saya tak sesempurna yang awak sangkakan..tapi saya ada perasaan, kadang2 saya rasa sedih, kadang2 saya rasa nak marah..tapi tu bukan niat saya nak emosi macamtu..kadang2 saya curiga,kadang2 ada yang buat saya tertanya2..saya rasa banyak lagi yang saya tak tahu tentang awak..jadi saya harap awak berterus terang dengan saya if ada kesilapan saya. saya boleh terima..perasaan saya bukan mainan..saya betul2 sayang awak...kalaulah awak mengerti..-_-"

-aku rasa aku banyak sedih dari gembira..hmm..tak sama dengan makna nama aku sendiri..nurfarhana(cahaya kegembiraan)-

8 comments:

Pendamba Mawar said...

kuatkan semngat awak..hidup ni jadi rumit bila melibatkan perasaan..tapi ada hikmah dan kmanisan untuk semua ni...

ismi mazita said...

sayang..cik ana sy kuat taw..penyabar dan lembut hati..jgn sedih2 taw...asam garam kehidupan kan....

shamyheart said...

apa-apa pun yg penting sabar. utamakan kesabaran. kalau sorang tengah marah, sorang lagi kena diam. Sabar layan karenah dia. nanti bila dia sejuk ok la tu..

dalam perhubungan kena jujur. tak guna in relationship kalau tak jujur dan sembunyikan sesuatu.

hati wanita biasanya akan curiga. tapi sila ubahkan kepada pemikiran positif. tahu bukan senang nak buat, tapi cubalah.. ia akan buat kita tenang dan tak curiga macam-macam lagi.

lelaki tak suka dikongkong atau diambil berat sangat. maksudnya, semua hal gf dia nak tahu atau kena report pada gf dia. itu sgt melecehkan bagi lelaki.

apa-apa pun, rileks.. kalau ada jodoh tak ke mana.

C i k P i p i T e m b a m said...

rileks okay . lama2 nnt dia fhm la keadaan kamu tu . beri masa . takpun try discuss pelan2 k

touya said...

Di mana ada kegembiraan di situ ada kesedihan ....

Kik0 ♥ QiLaH said...

sedih,

ada dimana mana :)

Ukhtifarhana said...

tqvm sume2nye...adat bila bercinta..ade asam garamnye...tp terselit manisnye..hehe..

sukacuka said...

Cuba tengok mahajara lawak terutama kumpulan jozan dengan sepah. Mesti tergelak..
Senyum selalu ye kak.