Followers

Friday, July 22, 2011

Dialog romantik pakwe makwe..


Assalamualaikum...selamat pagi..dah breakfast? apa kata layan dialog romantik pagi2 ni...hahaha..

Boypriend : Awak2, saye ade benda nak cakap ngan awak ni...


girlpriend : Apenye yang?

Boypriend : Kalau saye jadi bunga, awak nak jadi ape?

girlpriend : Tentula saye akan jadi tangkainye..

Boypriend : kalau saye jadi sudu plak, awk nak jadi apenye?

girlpriend : saye akan jadi garpunye..

Boypriend : kalau saye jadi rumah?

girlpriend : saye dengan rela hati akan jadi pagarnye..hehehe..

Boypriend : oh..macamtu..tapi lepas ni, awak kene kotakan yer..
                       kalau saye jadi tarzan, awak nak jadi ape?

girlpriend : saye jadi pokok kowt....

Boypriend : ape pulak pokok..jangan marah ok..awak kene jadi beruklah, 
                       kalau tak sape nak tolong saye..

girlpriend : APE!!! Makkkk...aku terkenaaa...

Boypriend : Esok saye hadiahkan awak coustume beruk yer..awak kene 
                       pakai tau...hehehehe...

girlpriend : Taknakkkkkkkk.........

tq cayang bagi bunga..muachh..

hahahahahahaha...sanggupkah aku nak pakai??takkan kowt...kepada boypriend2 di luar sana,leh la try ayat awek korang dengan ayat2 di atas..dan girlpriend2 sekalian..sila berhati2 agar tidak terkena lawak romantik dari boypriend korang..hahaha..tataaaaa....

SENYUM PAGI...^_^ 

7 comments:

Ku Azhar said...

sweet gle! :D

Miss Hamilicious said...

hahahaha :p

Liyana Aziz said...

erk, kalau nak buat ayat ni kat pakwe boleh??? bhahahahaaha... x sanggup mak nak pakai costume beruk tu... grrrrrrrrr

Nizam Ijam said...

hahahhaa.... kalau jadi kambing??



” Nizam Ijam Dot Com”

C i k P i p i T e m b a m said...

hahahaah ! smpai hati bf nk ckp cmtuuu . sobs sobs . kakakaka

SENORITA ZATY said...

beruksss pon boleh berromantik , huhuuhuh

AnNa FaRHaNa said...

liyana~ bolehhhh..hahaha..comel ape pkai coustume...cute je..hahaha..

nizam ijam ~ kalau u jadi kambing, i jadi susunya..leh antor proses bt sabun susu kambing..elok utk kulit muka..hahahahha..

cik pipitembam ~ hahaha..kick je bf klu ckp mcmtu..harharhar..semputtt..

senorita zaty~ beruk pun nk berrroomanntikk gakk..jeles i nak...hahhaha