Followers

Friday, July 15, 2011

Brunch aka Breakfast+Lunch

Assalamualaikum..selamat tengahari..makan dah ke korang? Aku baru sudah makan tadi aka Brunch..gabungan breakfast dan lunch..sekali terus..hahaha...

Tolong jangan tiru apa yang aku masak ni..MEE GORENG SEDAP JERRR..Cume aku ubah cara aku sendiri..kalau setakat tos pastu tuang sessoning dia memang aku tak makan la...ni pun 1st time aku makan mee goreng sedap ni...boleh tahan sedap jugaklah..(ke sedap sebab aku ubah cara dia?)..ok..perasan..

silalah tengok mee goreng sedap buatan aku..dan berkeriuklah perut korang yang tak makan lagi...Mee sedap jelas terasa sedapnya!!auuwww...

terliur tak?:p
minum bersama soya ais..nyum3..

lapar?lapar?pegila makan..hihi...tata..



4 comments:

sleeping_maniac90 said...

cm mee kicap rupenya.. hehehehehe

AnNa FaRHaNa said...

hahahaha...mee kicap pun sodapp..

farah syahidah said...

muaahha. mii pon mii la. asal kenyang. dap jugakk

AnNa FaRHaNa said...

hahahahha...tahu xpe..mls kowt nak masak nasi..hahahaha...