Followers

Sunday, July 17, 2011

Cermin mata mak...

Assalamulaikum..selamat malam..

hari ini aku senyap je kat rumah..pagi tadi, baru je aku nak betulkan langsir rumah, dan kemas toto aku telah terpijak sesuatu.Oh tidakkk...benda yang aku pijak itu adalah cermin mata mak aku!!! adoyaiii...habis pecah sebelah cermin mata mak. Aku punyalah takut nak cakap kat mak..sampai adik aku yang tolong cakap kat mak..seharian aku senyap je sebab rasa bersalah yang amat walaupun aku tak sengaja. Mak tak marah aku pun,tapi aku tau mesti mak tak selesa nak pergi keja esok. Aku nak ganti balik mak aku tak kasi..mak kata nak buat camana dah terpijak..mak kata mak silap sebab letak tak letak atas meja..adohaii..aku tahu mak taknak aku rasa bersalah..hurmm..tapi,aku ni memang macamni..aku tak suka betul menyusahkan orang lain apatah lagi keluarga aku, lagi2 kalau ianya berpunca dari aku..huhu..

sorry mak....=_=

No comments: