Friday, July 15, 2011

Untuk sekian kalinya...Berwajah baru..

Assalamualaikum...selamat pagi..selamat subuh...ok,dah subuh, aku tak tido2 lagi..bagus kan?Ini semua penangan laptop yang baru je lepas format dan keinginan aku untuk mengubah template semakin berkobar-kobar..maka terhasillah template yang baru ini...cuma header aku jela header lama sebab akak kedai tu lupa install photoshop..adusss...my favourite software tu kowt...kalau takdak encik adobe tu maka tak berserilah hidupku ini..hahaha..mengarut apa la hang ana oii...


so..ape komen korang dengan wajah baru ni?alamakkkk..aku lupa la plak nak print screen dulu template lama..kalau tak leh nampak perbezaan...takpala..korang komen jugaklah..

oklah..aku nak tido kejap..jap lagi nak bangun solat subuh plak..huahuahuahua...ni mak aku tahu ,mau haru rumah ..hahaha..zzzzzzzZZZZZzzzz...erkk...jangan marah mak...kui3...tata..=_=

1 comment:

Karla G said...

Great rreading your post