Tuesday, March 15, 2011

Kate Moore Juara Menaip SMS Terpantas Di Amerika


Kate Moore,Gadis Remaja berasal dari Des Moines,Iowa,Amerika Syarikat.Mendapat Hadiah berupa Wang sebanyak US$50.000 (£30,500) dan juga sebuah Handphone baru pada Pertandingan Menaip SMS terpantas di Amerika.Kate Moore muncul Juara Pertama dalam Pertandingan Menaip SMS yang diadakan setiap tahun di Amerika.

Kate Moore mengakui,Kebiasaannya menaip SMS sebanyak 14 Ribu Teks sebulan sangat membantunya dalam pertandingan Menaip SMS tersebut.Kate Moore dengan kepantasan dan ketepatannya dalam Menaip SMS,berhasil mengalahkan 20 Peserta yang lain berasal dari Seluruh Negeri di Amerika Syarikat.

Rintangan yang dihadapi oleh peserta pertandingan Menaip SMS tersebut agak mencabar,Kerana mereka dikhendaki Menaip SMS dengan mata tertutup,Menaip SMS sambil mengelak beberapa benda bergerak dan juga beberapa rintangan yang lain.

Di pertandingan akhir,Kate Moore mengalahkan Morgan Dynda,yang berasal dari Savannah,Georgia.Mereka berdua dikhendaki menulis tiga paragraf tanpa dibenarkan membuat kesalahan,baik dari segi ejaan dan juga tanda baca.Kate Moore menyelesaikan tugas beberapa saat lebih awal dari Dynda,dan menangis terharu setelah diumumkan sebagai Pemenang.

Pertandingan Menaip SMS ini adalah Kali Ketiga diadakan di Negara Amerika Syarikat,Dan Pertandingan tersebut ditaja oleh LG Electronics Incorporated.Dan merupakan julung-julung kali disiarkan oleh Stesen Television tempatan.Sumber:DailyMail






apa macam??korang leh ke wat cam die?cik anna?cik anna besa laa...mesti la...xboleh buat...haha..
p/s: cik anna jarang msg2 ni..chat kat blog n facebook je..=P

5 comments:

❤ winter ツ said...

muka slamber je time type.
hehe pro!

sayanakhiburan said...

Masukla pertandingan menaip text kat blog or facebook terpantas... Hehehe... Kompem menang... hehehe...

Buat Duit Tanpa Tingkat Trafik

Anonymous said...

perghh... hhehe... tutup mata lak tu.. mengkagumkannn

Khai_Sol said...

wah,terer nye..

Orang Kampung said...

msti kate moore pakwe ramai tu..
hahahaaha