Followers

Saturday, March 12, 2011

boleh tak cik anna nak pendapat korang???

Assalamualaikum...korang sihat ke?hmmmm..cik anna serba salah la....cik anna nak mintak pendapat korang sebenarnya.....Minggu depan 19 mac 2011 rumah opah cik anna ada kenduri kawin...paktam cik anna kawin...tapi,cik anna ade kelas la pulak ahad 20mac..19mac tu pulak ade ko-k...hmmm..cik anna nak balik....rase xbestla kalau xdapat balik....lagi2 cik anna ni cucu yang sulung....cik anna ni orang penting kenduri jugak tau....hahaha...ape pendapat korang, cik anna balik atau tak?kalau balik, bermakna cik anna kene ponteng kelas lah ahad tu...sabtu tu macamtu jugak...cik anna ponteng la kelas ko-k....haiissss..kadang2 rasa nak marah pun ada sbb terpikir,nape la perlu ada ko-k ni......................dahla cuti kedah ni tak sama dengan negeri lain....hurmmm...tolong2 bagi pendapat korangg.....balik atau tak?????

2 comments:

sha said...

kat mana kendurinya?

Orang Kampung said...

pendapat aku..
balik je la..
lgpun kenduri tu skali ja..
ko-k tiap2 mnggu ada..
apa2 pun bincang la ng coach ko k dan pnsyarah..
kata ada kenduri.. depa msti paham la..
tnjuk kad kawin tu.. sbgai bukti.. haha..