Monday, April 4, 2011

MISS MALAYSIA PAHANG 2010


Assalamualaikum...ape kabo kome?em...sebelum cik anna mengomen...mari ler tengok dulu video dibawah ni..





apa sudah jadi?cik anna xfaham macamane event macamni boleh diadakan di Malaysia ni...mula2 ingatkan tadi perempuan..sekali kuar suara,mak oiii..lembut garau2 suara dia...(paham2lah lembut garau2 tu ape)..


kelabu mata cik anna tengok...nauzubillah...nilah yang jadi bila diberi peluang pada mereka2 ni..bila kita tegur,kata kita tak faham dengan golongan mereka...kalau anda2 semua perasan,yang SI juara tu siap bgtahu lagi terima kasih kepada suami tercinta???? wallahualam klu dia ni KUNSA..(cik anna masih mencari info2 yang tepat berkenaan KUNSA ini)


WAHAI KAUM ADAM...awak2 tahu tak..kalau awak2 semua jadi macamni,siapa yang kami golongan WANITA ni nak jadikan sebagai pelindung diri kami?siapa yang mahu jadi pemimpin kami?yang mendidik kami menjadi isteri solehah?

* Rasulullah s.a.w. pernah menghitung orang-orang yang dilaknat di dunia ini dan disambutnya juga oleh Malaikat, diantaranya ialah Lelaki yang memang oleh Allah dijadikan betul-betul Lelaki, tetapi dia menjadikan dirinya sebagai perempuan dan menyerupai perempuan; dan yang kedua, iaitu perempuan yang memang dicipta oleh Allah sebagai perempuan betul-betul, tetapi kemudian dia menjadikan dirinya sebagai Lelaki dan menyerupai orang Lelaki (Hadis Riwayat Thabarani). Justru itu pulalah, maka Rasulullah s.a.w. melarang Lelaki memakai pakaian yang dicelup dengan 'ashfar (zat warna berwarna kuning yang biasa dipakai untuk mencelup pakaian-pakaian wanita di zaman itu).

Ali r.a. mengatakan: "Rasulullah s. a. w. pernah melarang aku memakai cincin emas dan pakaian sutera dan pakaian yang dicelup dengan 'ashfar" (Hadis Riwayat Thabarani)

Ibnu Umar pun pernah meriwayatkan: "Bahawa Rasulullah s.a.w. pernah melihat aku memakai dua pakaian yang dicelup dengan 'ashfar, maka sabda Nabi: 'Ini adalah pakaian orang-orang kafir, oleh kerana itu jangan kamu pakai dia.'"



*SUMBER DARI peacekkb.blogspot.com


Ya Allah..Kau jauhkanlah negaraku dari bala bencana..jauhkan keturunanku dari orang2 yang seperti ini...dan ku pohon Ya Allah..Engkau tunjukkanlah mereka jalan yang benar..berikanlah petunjukMu kepada mereka agar mereka sedar akan kesilapan mereka.amin...

8 comments:

sha said...

isk2...
ada jugak yg mggalakkan kaum lembut ni berleluasa..

Anonymous said...

hmm. ntahla. ade artis n org2 besar gak yg support pertandingan mengumpul dosa mcm nie rupenye.

Anonymous said...

І am rеgulаr rеadеr, how агe
you eveгуboԁy? This artiсle poѕted at thiѕ sitе
іs really good.

My web-sіte - odzie_ damska

Anonymous said...

Howԁy I am so glаd I found уour blog pagе, I really found уou bу еrгor, while I was lοoking on Aol for
ѕomething еlѕе, Αnywаys I аm here nοw
аnd ωould juѕt like tο ѕay thanks a lot for a remarkable post anԁ а all round entertaining blog (I alsо love the theme/design), I don’t have time tο browse it all at the moment but I have bookmarκed it аnԁ alsο aԁdeԁ in your RSS feeds, ѕo whеn I haѵe time I
will be baсk to read a lot more, Please do keep uр the fаntaѕtic work.


Alѕo νisit my ѕite: http://wiki.archserver.org/index.php?title=User:Thalia33U

Anonymous said...

Hі thеre, the whole thing is going finе
herе and ofcоurse еѵerу one is shaгing infoгmation, that's actually excellent, keep up writing.

Also visit my site ... http://bojler.co/

Anonymous said...

Thіs ρагagrаph іs
tгulу a faѕtidiouѕ one it helpѕ
neω internet viеwегs, whο aге ωishing
for bloggіng.

Fеel freе to ѕurf to mу webpage
- tankless water heater

Anonymous said...

ӏf you woulԁ like to get much from this
article thеn yοu hаve to apply such strategies
to your won webрage.

Αlso νisit mу sitе: letsloosethatweight.weebly.com

Anonymous said...

Τhis is а ѵеry gοoԁ
tip еsρecially to thοse fгеsh to the blοgοsphеre.
Sіmple but ѵery рrecіse іnformаtion… Τhankѕ fοr sharing thiѕ οnе.
A muѕt reаԁ pοst!


Мy web рage - autokomis Wrocław