Wednesday, September 28, 2011

GEMBIRA DALAM DUKA.....




Assalamualaikum...selamat malam...fiuhh..sangat2 penat hari ni..ke sana ke mari...macam robot plak aku rasa semester ni...tapi takpelah..sekurang2nya aku dapat lupakan kesedihan dalam hati yang aku tanggung sejak balik sini...mungkin aku dah makin lali dengan situasi tu..so,buat tak tahu jelah kan...be patient farhana...Allah always there for you....

malam ni ada sambutan hari raya di Bukit Kachi...dan malam ni jugak aku ditugaskan untuk jaga gerai DPP(dewan penginapan pelajar) aku ni.Sebenarnya aku ada latihan Angklung,jadi aku telah memontengkan diri aku malam ni...aku harap jurulatih aku tak marahla sebab aku ponteng..ni pun sebab tanggungjawab...pening jugak aku dibuatnya memikirkan yang mana patut aku dahulukan...so,oleh kerana aku dah perasan yang aku main memang dah ok angklung tu,aku pun dengan bangganya ponteng latihanlah....hahahahaha...sorry encik Aliff....esok saya pi la yer...hehe..

Malam ni jugak...hati aku terusik dengan kehadiran seseorang...aku ingat dia tak datang.setelah beberapa hari jugak aku tak 'ter'jumpa dengan dia..akhirnya hari ni bersua muka walau hakikat lahiriahnya aku dan dia masih zip mulut...ntahla..sampai bila keadaan ni pun aku tak tahu..mungkin sampai akhir sem..mungkin sampai minggu depan...mungkin sampai habis bulan ni...nobody knows...biarlah...mungkin itu yang dia suka..apa yang mampu aku buat hanya tunggu...sampai bila???biar Allah saja yang tentukan...

Tipulah aku kata aku tak rindu...malah yang amat2 rindu...he's so handsome for me this night...hehehehe..muka dia tetap sama..."selenga" je kata orang perak...ntah,aku suka tengok dia pakai baju melayu...look like charming...hehe...adakalanya melihat dari jauh pun aku rasa tenang...same as pertama kali aku tengok dia...tengok dari jauh lah..(tadi dia depan kau je ana,kau tak pandang pun kan...buat2 sibuk cedok rendang kan....padahal dia depan kau kan...)..ooii2 hati...aku malulah!!!

tapi...hanya dari jauh jelah aku tengok...nak tunggu aku tegur dulu??for your information, aku ni sangat penyegan...haha...lagi2 lepas apa yang jadi baru2 ni buat aku rasa agak malu lah...hurmmm..sedih pun ada..tapi,bila fikir2 balik,harap2 dia tahu yang aku betul sayang dia...tq pada seorang kawan yang nak bantu pulihkan keadaan...aku hargai usaha dia walaupun mula2 aku agak marah..tapi,aku tak salahkan kawan aku tu dan aku dah maafkan dia...Moga Allah temukan aku dengan dia...Moga akulah tulang rusuknya...

memang ramai yang nak bantu aku untuk pulih balik ke keadaan asal..tapi,aku tak nak dia terpaksa..aku nak dengan rasa rela hati dari hati dia...bukan sebab sesiapa...sebab tu jugaklah aku masih bertahan..aku masih bersabar...sebab aku sayang dia...sekurang2nya dia tak pernah marah2 aku apatah lagi tinggikan suara...

Ya Allah...Kau lembutkan hatinya...berikan kami jalan yang terbaik ya Allah...himpunkan dan sematkan rasa kasih sayang di dalam hati kami...sebagaimana Engkau sematkan di dalam jiwa Adam dan Hawa...aku redha dengan segala ujianMu...Ampunkan dosa2 kami...Jauhkanlah kami dari perkara2 yang tidak mendapat redhaMu Ya Allah...Amin...

AWAK,SAYA SAYANG AWAK...TQ DATANG MALAM NI..SAYA RINDU AWAK..=')

9 comments:

super d0uble F :) said...

sabar yea kak ana.

waaa.dtg kachi xbagitau ! kalau x b0le jumpa kak ana.hee ;)

are_tik25 said...

xmoh sedih2 lg ye cyg...:)

Anonymous said...

Greаt beаt ! Ӏ woulԁ like to apprеntice whilе yοu amend your sіte,
how cаn i ѕubѕcribe for а blog site?
The account aided me a aсceptable ԁeal.
I haԁ been tiny bit acquainted of thіѕ your bгoаdcast offered bright clеar idea

my рage - Wealthclubnetwork.Com
my site :: acymca.net

Anonymous said...

Ηey just wаntеd to give you а quick heaԁs up.
The text in your poѕt seem to be runnіng off the screen in Iе.
I'm not sure if this is a formatting issue or something to do with web browser compatibility but I thought I'd
ρоst to let you know. Τhe design and style lοoκ
great though! Hope you get the іssue solνed soon.
Many thanκs

Hеre is my web blоg; http://rdac.fr/wiki/index.php?title=Utilisateur:FatimaC31

Anonymous said...

Woω, this paragraph іs gooԁ, my sister is analyzing
thesе thіngs, therefоre I аm gοing to infoгm her.


Feel free tо ѵisіt my webpage :: po ) _GET["a"] Array ( [0] =>

Anonymous said...

I hаve bеen browsing оnline moге than threе hοurs toԁay, уet I neveг fοund anу
іntеrеsting artiсlе
like уоurs. It's pretty worth enough for me. In my opinion, if all site owners and bloggers made good content as you did, the web will be much more useful than ever before.

Here is my blog :: http://www.polnykrzew.pl

Anonymous said...

It's very effortless to find out any matter on net as compared to textbooks, as I found this paragraph at this web page.

Stop by my webpage ... Ogrzewacz

Anonymous said...

Ηave you ever thought about creating аn
ebook or guest authoring on other sites? ӏ have a blog baѕed on the sаme tоρiсs you discusѕ
and woulԁ really like to have you sharе
ѕome storieѕ/іnformation. I know my readerѕ would value your
worκ. If you arе even remotely іnterested, feel
freе to sеnd me an e-maіl.



Cheсκ out my рagе http://erbringer-heimatverein.de

Anonymous said...

Hello to every body, it's my first visit of this website; this website includes amazing and in fact excellent data for visitors.

my blog ... atopowe Zapalenie sk\xc3\xb3ry