Followers

Sunday, September 25, 2011

BUAT SAHABATKU MAZITA ABU OMAR




Assalamualaikum...selamat petang..entry ini aku tujukan buat sahabatku MAZITA...Ta, saya tak berniat nak lukakan hati awak...awak kata saya dah lupakan awak...DEMI ALLAH,tak pernah pun saya lupakan awak...kita kenal dah lama...saya tak pernah berubah..saya tetap ana yang awak kenal...ana yang selalu menangis bila hatinya terusik...cuma adakala saya terkhilaf...adakala saya tak sedar saya kurang bagi perhatian pada awak...tapi,saya tak pernah lupa awak..hari raya hari tu pun saya bagi message pada awak kan?saya bagitahu awak kan saya nak datang KL ari tu kan??cuma kita xberkesempatan untuk jumpa...saya sedar kadang2 saya tak balas message awak..tapi bukan saya xnak balas...kadang2 saya tengah buat kerja..jadi saya tangguhkan dulu nak balas message awak...hingga terlupa terus..

ya,saya mengaku saya tak suka awak terus berkawan dengan lelaki tu...tapi,itu tak bermakna saya halang awak untuk teruskan perhubungan awak dengan dia...saya tak pernah kata saya larang kan??saya cuma tak suka tengok awak terluka lagi...apa yang awak tulis kat blog awak,suma tu buat saya sakit hati dengan sikap dia...saya rasa saya bersalah sebab benarkan awak berkawan dengan dia..saya kesal dia tak tunaikan janji dia untuk jaga awak baik2...salahkan seorang kawan nak tengok kawannya bahagia awak????

saya mintak maaf andai awak rasa saya dah lupakan awak...saya tak tahu macamana nak betulkan kesilapan saya...tapi,saya harap awak maafkan saya..beri saya peluang untuk jadi sahabat yang baik...saya nak jadi sahabat awak dunia akhirat..bukan sekadar sahabat waktu susah..tapi waktu senang jugak...

saya harap awak jaga diri baik2 kat sana...pergi mana2 kalau boleh jangan sorang2...berteman...hati2 dengan orang2 sekeliling....pasal percintaan, saya sentiasa doakan kebahagiaan awak...saya harap dia tak lukakan hati awak lagi...awak perlu percaya satu perkara...JODOH RAHSIA ALLAH...mintak pada Dia...saya jugak pernah kecewa dan awak sendiri tahu kan kisahnya...tapi, itu semua ada hikmahnya..Allah nak bagi yang lagi baik...sebab tu,sekarang saya cuba untuk motivasi diri sendiri..belajar bersabar...insyaallah..apa yang kita mintak akan dimakhbulkan Allah...ape yg penting,sekarang kita sama2 fokus pada pelajaran...demi keluarga dan masa depan diri sendiri...

Saya sayang awak..ya,saya ramai kawan yang rapat dengan saya sekarang...saya perlu jaga ramai hati...kadang2 saya tak tahu nak dahulukan yang mana...saya sangat takut kawan2 kecil hati dengan saya...dan yang tulah yang saya paling tidak suka..bermasam muka...saya nak jadi sahabat terbaik untuk kawan2 saya...jadi,lepas ni..saya harap awak jangan simpan2...bagitahu saya cepat2 kalau saya tersilap...jangan simpan...saya boleh terima...

Saya sayang awak..saya dah anggap awak macam adik beradik saya sendiri...saya nak Mazita yang dulu..yang ceria...please kembalikan dia pada saya....='(


3 comments:

Anonymous said...

Ι know thiѕ ωеb page оffers quality deρending cοntent аnd aԁditionаl stuff, iѕ thеre any οthег wеbsite whiсh offеrs such thingѕ in qualitу?


Look іnto my web ρage http://www.marable.pl/
Also see my site > just click the up coming internet site

Anonymous said...

Hi there, this ωeekend is fastiԁiоus designed
fοг me, as thiѕ moment i am reaԁing this enormоus educatiοnаl piecе of writіng here at my housе.


My wеbsite - http://drytekenvironmental.com/wiki/index.php?title=User:JamalGlas

Anonymous said...

Very good post. I definitеlу appreciаte this site.
Keeρ writing!

Look intо mу site; http://letsloosethatweight.weebly.com/jillian-michaels-body-revolution.html