Friday, September 23, 2011

CERITA TANPA TAJUK


Assalamualaikum...Selamat pagi...korang ape kabo?sihat ke?hmmm...aku sihat je..Alhamdulillah...sekarang ni aku dalam mood belajar + busy dengan macam2 aktiviti dan latihan fotografi aku....but, aku suka busy macamni...sekurang2nya aku dapat lupakan kesedihan aku dengan membusykan diri...apatah lagi 3bulan boring tanpa kerja..so, sekarang masa untuk keluarkan energy yang telah tersimpan lama la kan...hahaha...
Siang tadi masa kelas fotografi, we got 1st exercise...kami kene produce 5 gambar berkenaan foreground frame, leading line, shadow,silhouette and repetitive form...kena submit isnin ni through picasa.Interesting kan?Ni lah masa nya skill aku akan diasah...insyaallah,berkat kesabaran mana tahu aku boleh buat duit nanti dengan fotografi ni....lagipun, ambil gambar memang hobi aku...

Dalam masa yang sama, ada projek2 lain yang menyusul lepas ni...semester ni aku kena buat GAME!!!aiyyya....boleh ke aku buat game nih!!! tetiba plak jadi GAME DESIGNER...actually memang la aku kene buat game dah subjeknye pun nama GAME...so far,aku sangat2 bersyukur dari mula semester aku study kat uum ni, aku dapat lecturer2 yang ok...maksud aku bukanlah lecturer killer2 macam sesetengah kawan2 aku dapat....hope aku dapat naikkan balik pointer aku sem ni...

berapa kali daa aku menguap ni...aku perlu tidur sekarang...esok ada taklimat perlesenan dan gerai pulak...huhuhu...oklah..selamat malam semua....insyaallah,ada masa lagi,aku update...thanks all sebab sudi singgah sini...^_^

~much love~ anna~

No comments: