Friday, May 20, 2011

no mood-yang ada hanya keliru

assalamualaikum...
my mood sgt down...
ok..saya manusia xdak perasaan...
saya xleh nak salahkan sesiapa sebab diri sndiri yang buat keputusan...
dan waktu ini terlintas di fikiran..betulkah tindakan aku?
mungkin aku yang terlalu cepat menerima...
aku bukan apa...aku dah letih jaga hati orang..tapi orang xpenah nak jaga hati aku...
and then bile aku dah betul2 xdak perasaan.,napa mase tu baru nak cari aku?
sungguh..saya tak suka orang yang macamtu...
mungkin aku yang terlalu bodoh sebab terlalu sayang dulu..yup..memang aku bodoh..
sekarang,aku still macam dulu..menyayangi orang sampai hati sndiri aku xreti nak jaga..
dan...aku nangis lagi..sampai bila ana kau nak macamni..
please..siapa boleh bantu saya...saya sangat keliru dengan diri saya...(-__-)


No comments: