Followers

Monday, May 16, 2011

13 tanda anda telah jatuh cinta

Jika anda ingin tahu sama ada anda telah jatuh cinta dengan seseorang, anda boleh mengetahui melalui perkara berikut:




1. Anda tidak akan marah terlalu lama dan akan berusaha untuk mengawal kemarahan anda terhadapnya.
2. Anda akan sentiasa merindui dia.
3. Apabila berjalan dengan dia, anda akan berjalan dengan perlahan.
4. Anda akan tersipu-sipu malu apabila bersama dengannya.
5. Apabila anda berfikir tentang dirinya, jantung anda akan berdegup pantas.
6. Hanya dengan mendengar suaranya, anda akan tersenyum tanpa sebab.
7. Apabila anda melihat dia, anda tidak akan peduli orang di sekeliling anda. Anda cuma melihat dia seorang.
8. Anda akan mula mendengar lagu yang berirama balada.
9. Dia sentiasa di fikiran anda.
10. Anda akan sentiasa terhidu baunya.
11. Anda menyedari bahawa anda akan tersenyum apabila memikirkan tentang diri dia.
12. Anda akan lakukan apa sahaja untuk dirinya.
13. Apabila anda membaca ini, pada masa yang sama, ada seseorang di dalam fikiran anda.

Tips Cinta ini telah dikirimkan oleh saudari Eisya Insyirah melalui laman 



Pandangan ana?

1) saya xreti nak marah2..merajuk je..hehehe...
2)rndw la jugak...:p
3)err...xde lagi jalan sama2..
4)memang saya penyegan..tpi xdelah tersipu2 malu..haha..
5)mana leh tahu!!rahsia antara rahsia!!:p
6)^_^ senyum..xperlu kata apa2...
7) eh..saya pndang jugak sekeliling...mana nak pndang awk je..:p
8)saya dah hafal lagu yang awk tuju kat saya tu..masih jdi sebutan lagi ke nama saya?:p..
9)insyaallah...selalu diingatan sy..dan juga dalam doa sy..
10) xde pun bau..hehehe..
11)senyum tu kan sedekah...
12)insyaallah..klu kita berjodoh..=)
13)yup..memang kamu yang saya fikirkan...encik zul..=D

selamat pagi!!Assalamualaikum...

3 comments:

sha said...

uii, dalam hati ada taman... =)

anna said...

saje je la kak sha...hehe..

:: Nonoy :: said...

hihi.. hati dh bbunga2 tu. :)