Saturday, May 8, 2010

Waa!!!!takottt!!!

asssalamualaikum semua...ape kabo mike2 sume ari ni...hrp2nye sihat la yer..teman?ate..biase ler..kalo udah menulis ni,sihat bebenor ler..ye dak?hehe...ckp perak la plak aku..(^,^)..hmm..aku xleh tdo la plak mlm ni wlupun mse telah menginjak ke angka 3.29minit pagi...so,aku menggunakan mse yg hening ini dgn menyoret sedikit tentang ape yg aku rasai ketika dan saat ini..ecehhh..haha... sebenornye..aku tgh memikio ni...ape la jadi dgn result aku sem1 ni..elok ke...xelok ke...hmm..aku pun xtahu la...aku bkn ape..kbnykan dri mmber aku org2 yg pndai...mse diploma pakat dekan2 blake..lainla aku ni...ckup2 mkn ja..huhuhu..sediy2...agak tertekan jugak la memikiokan...aku redha jelah klu xdpt 3point...yg paling aku takut paper STID1113..OH No...prof,please..bgla saye lulus prof...bg B+ pun jdila..hehehe...(kire hebat la klu dpt B+)..SUSAH oo subjek ni....(bukan aku je ckp,sume kate gitu).. but..satu yg aku pasti...aku semakin jtuh hati dengan multimedia..hehe...mencabar tapi menyeronokkan...weee!!!!hehe...semoge Allah kuatkan semangatku..Amin... klah...aku ngntukla pulak..tdo dulu ah..esok cite lagi ea...gudnite!!!(^_^)

No comments: