Followers

Friday, May 14, 2010

susahnye melukis!!!huhuhuhu...

assalamualaikum...hai,slamat mlm sume...erm..ari ni aku nak kongsi pengalaman aku pertama kali melukis utk storyboard komik utk group projek aku...fuh!!!bg aku yg mmg xde asas melukis ni,mmglah ianya sesuatu yg mncabar bg aku...yelah,sblm ni pun..klu melukis saje2 tu adelah kan...bak kate org,lukis bodo2..hah!skali kene lukis utk group projek komik...mmg agak canggung gak r aku..hahaha... mmg pada mulenye kami bertiga pakat pkiaq nak mintak org lukis je...n aku pun ade gak mntak tlg kwn aku si usop tlg lukiskan...skali die kenekan bayaran da...huhuhu..n akhirnye aku buat keputusan biarlah aku yg lukis...(walaupun abahku pndai melukis,tapi anaknye ini xikut pun bakat abahnye..huhuhu)

akhirnye siap gak satu storyboard hasil lukisan aku..huahuahuahua..skali aku bg tunjuk kat "abe" aku die kate mcm katun sin chan...kehkehkehkehkeh..kire ok r tu kan..huahuahua...

ape pun,layanlah serba sedikit hasil lukisanku komikku ini....






KELAKOR KAN LUKISAN AKU..HAHAHA!!!

No comments: