Monday, May 10, 2010

FENOMENA FACEBOOK

Assalamualaikum...ari ni aku nak bercerita sedikit tentang laman sembang yang tengah meletup2 sekarang ni iaitu facebook!skarang ni kebanyakan org dah ade facebook termasuklah aku..hehe..hmm..ape yg menarik membuatkan ramai org suke facebook ni yer?klu ikutkan lebih kurang je pun mcm myspace,friendster,tagged n ape2 lagilah laman sosial yg ade skarang ni...bg aku ape yg bestnye facebook ni antaranya.....nak on facebook ni xlembab mcm friendster @myspace@tagged..lgi,senang sgt nak cari kwn2 lame berbanding dgn yg lain..haa..ckgu2 aku,lecturer aku pun ade facebook ni...satu lagi yg bestnye...facebook ni ade mcm2 game!!hehehe...n yg lebih penting,mudah utk aku tahu mcm2 mklumat aku bley tahu dri kwn2 n page uum,kptm n skool aku dulu..klu ikutkan kat sini lah lebih banyak aku berinteraksi dgn mmber2 aku dri bersms!!hahaha..save kredit beb...hehehe...tpi,ade jugak kekurangannye facebook ni...aku ade bace yg facebook ni bley menyebabkan pelajaran merosot!!!!!!haaaa....ini jenis budak yg xpandai nak bahagikan mase...facebook2 jugak...pelajaran jgn diabaikan beb....kalau dah jadi gian payah jugak...n aku penah dgr ade yg smpai sggup xtido sbb layan game kat facebook!!!haishhhh....ade jugak yg perangai gtu yer...nasib baiklah aku xsampai lagi tahap gian mcmtu.....oh tidak!!mintaklah aku xmacamtu...masalah tu....begitulah fenomena facebook ni...hangpa rase facebook tetap di rangking pertama atau akan jtuh satu mase nanti???ermm...mmg aku xnafikan pun yg aku dah xrajin sgt bukak laman sosial aku yg lain sbb dah semua dok layan facebook...hahaha....skarang ni aku tgh cabar diri aku supaya xbukak facebook sampailah balik uum semula...ni dah seminggu aku xbukak...aku boleh!!!hehehe...saje je...xmo jadi gian mcm budak yg lain...huhuhu..ermm..klah...bye2!!!

No comments: