Followers

Sunday, May 30, 2010

SEPETANG BERSAMA DGN SAHABAT2 KU..


Assalamualaikum sume..alhamdulillah, hari ini aku masih diberi kesempatan
untuk bernafas di bumiMu Tuhan.
Disini aku nak bercerita sikit tentang keindahan UUM..tempat aku blajo ler..Setelah 1semester aku duk kat UUM ni,barulah semalam aku ngn kwn2 aku si AYA,MAS ngn KAK ETON melihat keindahan panorama sambil menghirup udara petang..Ni pun gara2 duduk kat Ostel Muamalat..kalau duk MISC tu xde nye aku nak jalan2 gini..hahaha...Petang semalam disebabkan kemengantukkan sesangat,aku n depa2 yg tersebut di atas pi la jalan2 kat TAMAN RUSA yg ade dlm UUM ni..Alahai,sukenye tengok gelagat2 rusa ni...Sejenak aku terfikir alangkah hebatnya ALLAH,TUHAN yang menciptakan LANGIT dan BUMI dan segala yang ada di muka BUMI ini..SUBHANALLAH...

Disebabkan dah jalan2 tu kan,ape lagi..aku pun sempatla jugak ambik gambar2 budak2 ni...lgpun dah lama xbergambar n satu lagi usaha aku untuk aku memajukan diri aku dalam pengeditan dan fotografi...hehehe..

Dan dibawah ni lah hasil tangkapan aku dan jugak mmber2 aku ni..Balik bilik je..malam terus aku mulakan proses mengedit balik gambar2 ni..hehe..SO,ape pendapat korang tentang pengeditan aku dgn gambar2 ni?

LAYAN.....





ni hasil tangkapan Mastura Shahrir...;-)



Ni plak hasil tangkapan aku...



Akibat dari sikap manusia, ni lah jadinya..kesian kat rusa mati termakan SAMPAH!!!!


Posing jap kat sini..hehe...Rusa timor berada di Padok??


Aku curik2 tangkap gambo kak eton tgh kusyuk bace signboard rusa ni..hehe..



Daaaaaarrriiiiii kiri cepat jalan....Kiri!kanan!kiri!...hehe..jaat aku..=D


Ape kes la budak2 ni...aya supo nok sumo...(kate si Najmi) HAKHAKHAK..


Model2 aku pada petang tersebut...maceh...hahaha...


Ni model mana lak sesat lerat ni...gayut2...muehehehe...



aku tangkap curi lagi...hehehehe...



Popular jap rusa ni...kurus je kan rusa ni..Macam xmakan lak aku tgk...huhu..



Last pic utk malam ni..Lagi model aku berposing...hehehe...


Oklah,smpai sini dulu utk malam ni..ade ag gmbo nak upload,tp..nanti2la plak..lgpun,isnin ni aku bz la smpai rabu..jumpe rabu malam nnti k!daaaa...=)

No comments: