Monday, September 7, 2015

Back

Assalamualaikum..

Back to the writing. Haaa kau..kaku jari jemari nak menulis balik. Tenggelam timbul, itulah aku walaupun minat menulis tu masih ada dalam jiwa aku. Tapi as we know..manusia merancang Allah jua menentukan. so, I'm back!

Apa aku nak cerita untuk permulaan blog aku tahun 20015 ni( walaupun dah separuh dari setahun berlalu) anggap sajalah ini entry mainan permulaan tahun ini. Hahaha. Harapnya kali ini aku istiqomah la yer.

Ikutkan banyak yang aku boleh ceritakan. Memang banyak. Yang suka ada yang duka lebih lagi. Tapi itulah yang kita panggil putaran hidup manusia. Satu pusingan kita penuh dengan suka.Satu pusingan lagi mungkin awan mendung berarak. Satu pusingan lagi...Tonnnnn...angkat kain jemurannn..hujan dan turunnnn..haa..begitulah putarannya..

Oklah anak-anak sekalian,
Makcik berangkat dulu. Nak baca makcik membebel banyak-banyak, korang baca malam nanti yer. Kisah pertama makcik turunkan untuk tatapan anak-anak sekalian.

Sekian. Salam sebangsa seagama sejiran tetangga.




No comments: