Saturday, October 15, 2011

PULANGLAH DUKA..

i dont know why...something happen to me this night...rasa dah xlarat nak tunggu lagi...hummmm...dari dulu sampai hari ni aku still jadi farhana yang dulu..aku cuba untuk jadi kuat...xmudah menangis..tapi aku xboleh..mungkin aku turun dari mak aku kowt...huhuhu...mak, along perlukan bahu mak..along nak tidur ngan mak...supaya hati along tenang..tapi,along tahu..along kat sini kena belajar kawal diri...hurmmm..

aku ada hati....ada perasaan...aku menangis bukan sebab aku manja...ini naluri aku sebagai wanita...ini kelemahan aku..aku mengaku aku mudah mengalirkan air mata....aku menangis sebab aku nak keluarkan rasa sedih aku..rasa terkilan di hati aku...aku tak mintak dipujuk..

Ya Allah..aku hanya hambaMu yang lemah..tak terdaya aku untuk buang perasaan yang kau ciptakan untuk hambaMu...Kau perkuatkanlah kesabaran dalam diriku...kabulkanlah doa2ku...='(

No comments: