Monday, October 31, 2011

Indahnya perkenalan....

Assalamualaikum...selamat malam...ape kabar semua insan2 blogger sekalian?sihat ke korang?aku alhamdulillah..sihat je..baru je balik dari 2pulau..hahahaha...tak pernah dibuat orang pergi dua pulau dalam masa 1minggu...berjalan sakan!!!

maunye tak penat..tapi, pengalaman yang sangat2 seronok...actually, aku join program BAKSIS@Bakti Siswa di Pulau Pangkor..fuh..memang seronok..tambah2 aku dapat pulak keluarga angkat yang sangat sempoiii..memang la best..rumah pulak memang betul2 belakangnya laut,ade beranda rehat2 lagi..memang macam homestay tepi laut!!!memang terbaikkk...aku happy sebab dapat kenal dengan mak ngan abah angkat aku..diorang sangat2 baik..sungguh,aku rasa selesa sangat..lagi2 adik beradik angkat aku...peramah yang amat!!hahaha...abg cik, rindu plak akak kat ko tau dik...abang dengan adam senyap sikit orangnya..so,kami tak berapa banyak bercakap.. abg cik la banyak layan kami pi jalan2...bawak gi sana sini...tolong bawak pegi kedai...tq acik!!!ade mase nanti kita jumpe k..bukan jauh pun...hehe..

banyak nak cerita sebenarnya..tapi,better aku cerita esok2 jelah...hahahahaha..sekali dengan gambar...lagi umpp kan..saje nak bagi korang jelesss..hahaha...oklah,aku mengantuk gila dah ni...perlu rehat yang cukup....gudnite!!! Assalamualaikum...^_^

No comments: