Sunday, October 16, 2011

BANGUN DARI KESILAPAN SENDIRI...

Assalamualaikum...selamat pagi semua...memang la terbaik aku tak tidur lagi masa2 ni...hahaha..takdelah..sebenarnya aku busy sikit malam ni...menyiapkan coding yang tak jadi sampai ke sudah...jadi, aku menyiapkan coding blog jelah..:p

sebenarnya aku nak ucapkan terima kasih pada seorang sahabat yang selalu ada waktu susah,senang,sedih dan gembira aku...iaitu tak lain tak bukan MAZITA BINTI ABU OMAR@ nama glamnye ISMI MAZITA...

tq so2 much my dear bestfriend atas nasihat2 yang kamu beri tadi....sungguh,kata2 perangsang..kata2 semangat dia membuatkan aku buka kembali mata aku malam ni...maksud aku..untuk menjadi seorang yang lebih matang,seorang yang lebih sabar...kalau dibandingkan masalah aku berbanding dia..apa yang dia tempuh jauh lebih menyedihkan..dan dia mampu bertahan hingga apa yang dia inginkan dimakhbulkan...

NURFARHANA SHAHARI...please wake up!!! belajar menjadi manusia yang cekal...terima apa yang terjadi sebagai satu kebaikan untuk dirimu...Cuba mengerti makna tersirat di sebalik segala yang terjadi...Allah berikan dugaan berupa dugaan yang mampu dirimu untuk menanggungnya...setiapnya ada jalan penyelesaian....SUBHANALLAH...Besarnya KuasaMu Ya Allah...

aku jugak nak ucapkan terima kasih sangat2 untuk orang yang aku sayangi...Zulkifli Nafi...terima kasih sebab nasihati saya...saya sedar itu memang silap saya sendiri..mungkin sebab tu jugak hati saya rasa gelisah..yelah,perkara yang salah dan saya still jugak buat walaupun tahu...jahilnya saya...

Ampunkan dosa2ku Ya Allah...kuatkan iman,kuatkan rasa istiqamahku dalam mencapai redhaMu...

Kalau kita sukakan seseorang, jangan beritahu si dia.
Nanti Allah kurangkan rasa cinta padanya.
Tapi luahkanlah pada Allah, beritahu Allah.
Allah Maha Tahu jodoh kita siapa.
Cintai dia dalam diam.
Dari kejauhan disulami kesederhanaan dan keikhlasan..^_^

No comments: