Monday, August 16, 2010

PUTARAN MASA....

Assalamualaikum sume...Hmm..dah lame betul aku xupdate blog ni...oleh kerana ksibukan yang melanda aku menyebabkan aku xdapat nak melawat blog aku ni...ni pun aku ade dlm klas lab...huhuhu...bukak la kejap...hmm...korang dapat rase x yg putaran masa semakin cepat....sedar xsedar kita dah pun berada dlm bulan mulia,Ramadhan Al-Mubarak...yer,dah tentukan aku sgt2 sayangkan bulan ni...bulan yang pnuh keberkatan...berbalik kepada perasaan aku dengan ape yg aku rase ni aku terfikir sejenak...kita dah berada di dunia akhir zaman...petanda2 yang semakin banyak dapat kita lihat sekarang....Ya Allah ya TuhanKu..Ku pohon,jikalau tiba ajalku nanti,matikanlah aku dalam islam...dan dalam keadaan yang baik...amin....

semester aku sibuk betul!!!banyak sgt xciment aku kene buat..xkirela individu punye ke...group pun ade...kadang2 aku rse letih jugak dan pernah jugak mengeluh....tapi,bile pikir2 balik,kenapa aku perlu mengeluh..aku sptutnya tahu sblm aku ambik keputusan msuk u lagi yg sebagai student,mmg akan busy dgn tugasan2...sepatutnye aku kena bersyukur sbb berkesempatan belajar lagi...ramai mmber aku yg xdpt smbung blaja..samada fktor keluarga ataupun xdpt tawaran..so,BANGUN FARHANA!!!!!KUATKAN AZAM DAN SEMANGATMU!!!!KALAU ORG LAIN BOLEH...DAH TENTU KAU PUN BOLEH.....OK!!!!

klah....sampai sini dulu...assalamulaikum..selamat menyambut ramadhan al-mubarak...(^_^)

No comments: