Followers

Thursday, August 26, 2010

GRAPHIC2..fiuhhhhhhhh...

Assalamualaikum wb.t...salam ramadhan untuk semua muslimin muslimat..semoga kita sentiasa berada di bawah naungan redha illahi...fiuuhhhhh...penat sungguh hari ni aku rasakan...so far, klas xdelah banyak mne..ade 3klas je ari ni...tapi penat gile plak rase ari ni...berlalu sudah pembelajaran aku untuk minggu ni...dan minggu depan.....balik kampunggggg...yahoooo!!!!!!hehehehe..


hmm..sebenarnye aku tengah tension dengan satu subjek yg aku amek sem ni...subjek graphic animation...hadoiiii...susahnye aku rase nak buat satu iklan yg hanya mengambil masa 5minit je..tapiiii..nak menyiapkannya...huhuhuhu..susahhh...hmm..tapi,tulah namanya cabaran....sebenarnye,seronok jugak subjek ni..n mmg suatu yg menarik kau tertarik memang debommm lah...nak menghasilkan sebuah cerita atau katun mmg bukan mudah sebenarnye...alaa..mcm katun upin ipin tu..haa...tu la namanya katun 3d..huhu..asalnye mmg aku rase mcm nak give up je...ntahla..aku pun xtahu nape aku masih boleh bertahan...hehehe..nantilah..suatu mase dah siap nnti,aku postkan di blog aku ni utk tatapan korang..doakan kemenangan aku dan rakan2 aku yg lain dlm competition 3d tu nanti..amin ya rabb...

No comments: