Friday, February 3, 2012

10 Alasan kenapa Blog bersawang

Assalaamualaikum..selamat pagi bersamaan 3 Februari 2012 tepat jam 1.57pagi jari jemariku menaip. Alasannya mudah kenapa aku rajin nak update malam ni..iaitu......... 



MATA TAKMAU TIDUR!!



adakah kerana aku tidur siang tadi?oh,tidak pula..adakah aku sudah terbiasa tidur lambat?ermmm..ada kemungkinan juga,tapi duduk rumah cuti semester..err..itu bukan aku kot tidur lewat..:p

Malam ini hanya bercerita yang ringan-ringan je.ermm...rasa teruja plak nak kongsi 10 alasan kenapa blog aku bersawang sejak beberapa bulan yang lalu..dengan erti kata yang lain,jarang berupdate dan tak menjengah langsung.





Alasan pertama- Jawapan yang dah tentu confirm orang dah tahu, aku busy dengan segala macam assignment dan kuliah..walaupun hakikat nyata yang aku tetap mengonlinekan diri di muka buku.





Alasan kedua- Bila mana aku nak update je, aku hanya click new post dan merenung sedalam-dalamnya kotak title tanpa berkedip..



dalam masa yang sama otak memulakan enjin untuk memerah idea yang mungkin dapat aku coretkan di halaman kosong dan..akhirnya aku lebih suka memilih SIGN OUT..

Alasan ketiga- Jengah belog orang lain tidak,inikan nak jengah blog sendiri hari-hari.

Alasan keempat- Aku Malas

Alasan kelima- Aku malas

Alasan keenam- Aku malas

Alasan ketujuh- Aku mALAS

Alasan kelapan-AKU Malas

Alasan kesembilan- AKU MAlas

Alasan kesepuluh- AKU MAAAALASSSS!!!!


Begitulah berakhirnya cerita 10 Alasan kenapa blog aku bersawang. Main pointnya disini, Kalau dah malas tu, memang tak boleh nak buat apa la..memang tak berupdate la jawabnya blog ni..Walaupun begitu, jangan salah anggap..aku tetap sukakan dunia penulisan, dunia blog kerana disini tercatat segala suka duka, perkongsian ilmu dariku untukmu dan tak mungkin aku akan menutupnya hanya kerana PERKATAAN MUSTAJAB- Malas!!hihihihi...


Hidup Dunia blog!!Hidup Blogger!!


Moral of the story:- perbanyakkan bacaan yang bermanfaat..Baru idea banyak untuk dikongsi..oklah,goodnite!!

Assalamualaikum..



4 comments:

mohdhazlan Dreadlock said...

hidup blogger ..err

angah said...

hahahahahahahahahaa

Unknown said...

-_-'

nice ^_^

Belog Sambal Belacan said...

hidup blogger! :)

http://akutetapaku85.blogspot.com/