Wednesday, June 30, 2010

Family holiday at Cameron Highland

Assalamualaikum dan selamat malam sume..wahh,dah lame rasenye aku tak post sesuatu di dlm log aku yg tak seberapa ni...anyway,semuanye sebab line celcom yang agak lombab sejak kebelakangan ni yang menyebabkan aku kurang mood untuk mengarang di sini...huhuhu...

So, di hari dan malam yang berbahgia ni, ingin aku kongsi sedikit gambar2 sewaktu aku dan keluarga aku bercuti di cameron highland...ni lah pertama kali aku menjejakkan kakiku ke sana..huahauhauhuahuahuahua..perjalanan dari rumah aku ke sana hanya mengambil mse selama 2jam lebih je..ermm,dekat je rupenye..xdelah jauh...Ape yang membuatkan aku sedikit terkilan, mak aku kate, kali ni die pegi sane, cuaca dah tak sejuk macam zaman dia pi muda2 dulu..dulu sejuk,dingin je udara kat sana..la ni, aku takla rase sejuk sangat..ade jugak abah aku sembang2 dengan uncle kedai kat tanah rata nun..die cakap, sini dah xsejuk sebab dah banyak sangat penebangan pokok...sungai nye pun dah merah tanah..adik aku pun cakap, mse die pi dulu,die rase mulut die kuar asap sejuk agi..huhu..hmm,nasi aku la pi mase segalanye dah berubah dengan permodenan..

ape pun,layanlah gambar2 kegumbiraanku bersama keluargaku ini..hehe...

KELUARGAKU KEBAHAGIAANKU..

PICTURE TIME...HEHE

HARI GUMBIRE..^_^


MY FAMILY MY HEART..

No comments: