Friday, December 10, 2010

AKHIRNYAAAA...

Yehooooo...
dah abis exam ari ni pada tarikh 10/12/2010...
paper pagi tadi oklah...
nak kate leh jawab dengan baik pun tak jugak...
ade jugak aku hentam2...
ngahahahaha...

ape pun,aku dah study,aku dah berusaha...
sekarang aku hanya mampu berdoa dan bertawakal
agar...result semester dua ni ok and tak jatuh...
amin3....

wowwww..xsabar nih!!!
esok suda mau balik umah...
balik taiping kali ni....
3KALI BAS KOWWTTTT...
xpala..janji sampai rumah...hehehe...

Beransur hilang segala keletihan dan jerit perih..
ermm..baru blajo dah bising...
blum ag keje...klu keje baru tau lagi sosahhhh...

paling kurang blajo ni,ade mase untuk enjoy2 ag...
dah keje..ade ko rase nak enjoy2 sgt ana?
hahahaha..sedor pun...hehehe...

klah....aku tengah kemas barang2 sebenornye...
sempat ag menulis sebentar..hehehe....

EH!!!LUPE...
APE KABO KOME2 ARI NI?HEHEHE..
SORRYYY...lupe nak tanya kabo..

hahhaahaha...klah..
nak smbung kemas barang...
Sehingga ketemu lagi ya!!!
daaaaa.......

No comments: