Saturday, April 10, 2010

THANKS...

Assalamualaikum sahabat2..dah lame rase aku xupdate blog aku ni..emmm,bukan ape..sibuk yg teramat sampai xtdo mlm aku dibuatnye dgn assignment yg berlambak mnuntut aku utk mendahulukan yg lebih penting...alhamdulillah,semuanye dah selesai n hanye tggal presentation je lagi..sebenarnye skarang ni dah masuk minggu study week..pejam celik dah nak habis semester satu dah aku rupenye..cepat sgguh mase berlalu..ape yg aku dapat simpulkan aku rase aku semakin berminat dlm dunia multimedia ni...benarlah kate pujangga,tak kenal maka tak cinta..huhu..bermadah la plak aku ni...anyway,thanks kpd yang sudi melawati blog aku yg xseberapa ni n thanks sgt2 coz sudi jdi followers aku...sila2kanlah komen yer n bagi ape2 pendapat supaya aku dapat baiki lagi blog aku ni...segala pandangan korang amat2 aku harap dan aku hargai...
rasenye sampai disini dulu yang dapat aku coretkan pada lembaran kali ini..insyaallah,selepas final exam selesai,kite bertemu lagi selepas aku selesai final nanti ea..
wassalam..

No comments: