Friday, April 30, 2010

hai!hai!hai!

Assalamualaikum........salam ceria salam muhibbah salam kasih sayang..moga kita semua sentiasa di bawah naungan illahi..amin ya rabb... akhirnya aku kembali menceriakan kembali blog aku yang xdelah ceria mane pun ni..haha..alhamdulillah,selesai sudah saat aku bersama soalan2 exam..fuh!!!!!!rase nak beku dah otak aku ni...tapi,itulah yg aku perlu trime sebagai seorang student!! n aku xsgka aku dah pun abiskan semester pertama aku di uum..alhamdulillah...sekejap je kan mase berlalu...pejam celik pejam celik dah setengah tahun...sebenarnye aku pun masih xpercaye aku amek multimedia ni..n xsgka jugak aku dah semakin suka dgn course ni...bnyk lagi yg aku perlu belajar..aku sbnrnye minat ke arah mendesign n fotografi...lagi2 klu gmbar yg unic n nature.. hope result sem satu aku nnti memberi hasil yg baik..insyaallah...berdoa dan tawakal..but, aku sudah bersedia dgn segala kemungkinan dan sekiranya bagus,syukur ke hadrat illahi n jika sebaliknye,aku tahu ade hikmahnye dan aku akan sentiase bersikap optimis!!!!tiada kejayaan yang akan datang bergolek klu tidak dgn usaha right?? by da way..cuti ni aku akan habiskan mase aku dgn blog..hahaha..cume,aku msih xtau cmne nk bg layout blog aku ni comei sikit..cmne nak letak templat lainyg kite suke or yg kite nk create sndri?who can teach me plzzz...

No comments: