Wednesday, August 23, 2017

Kembali setelah sekian lama

 Assalamualaikum..

Lama sungguh tak update apa-apa di blog tersayang ni. Hampir setahun lebih, kali terakhir update pun tahun 2015, lepas tu krik krik krik je. Agak-agaknya ada kebarangkalian ke sama ada teruskan aktif dengan blog atau tutup je. Nak tutup sayang pula rasanya..*delima..


Aku nak cerita apa pun tak tahu..haha...Mungkin malam ni lah aku nak update apa2 kat sini..Untung ada orang baca alhamdulillah..tak ada, kira macam diari bergerak aku jelah ea...ahahaha..

Malam ni aku nak update pasal kahwin!! ya kahwin..hahahahha..aku tahu ramai suka topik ni kan. SO....stay tune..😀😀

No comments: