Friday, June 8, 2012

sebok je kau ni HATI..


Assalamualaikum..

Lama tak berupdate blog ni kan..erm,busy sangatlah..tak sempat pun nak memikir ayat nak mengarang di sini..

(alasan,facebook boleh je bukak?)...

iskh kau ni hati..sebok je..cube duduk senyap kejap..aku nak menulis,ade je kau datang nak tolong tambah ayat..

(ok,ok..aku senyap kejap..kau takde idea,kau cari aku jugak..:p)

sebenarnya kawan2, saya sedang dalam minggu peperiksaaan..baru start semalam..setakat ni,boleh jawab lah..moga2 dapat keputusan yang baik lah untuk dua subjek yang dah exam tu..saya mengantuk sebenarnya ni..tapi tak boleh tidur memikirkan seseorang......

(acehhh...ko dah ade pengganti ke mekna??)

haihhh ko ni hati..bukanlah...i'm still single and available ok..dont2 love2 couple again...enough!enough!!aku tak couple pun aku tetap rasa bahagia..malah lebih bahagia sebenarnya..

(yelah ko tu...)

ikut suke ko lah hati..malas aku nak layan ko..baik aku tidoq lagi baguihh...

saya pi tidoq dululah..ade je sebok si hati ni nak berkata2 jugak...

(elehh,cakap jelah ko takde idea nak tulis mekna oii...)

iskh!!syuuuuu....:p

No comments: