Wednesday, January 26, 2011

kembali semula

Assalamualaikum....hai2!!!! hahaha...mesti korang tertanya2 kan mane aku pegi kan?senyap je...hahaha
especially cik cloud.....hhehehe...Actually, aku dah start semester baru...so,semestinye aku busy...ni pun blum dpt ag assignment...tpi bznye mcm dpt assignment 10...ngahahaha..yolah tu...

ermmm...aku xtau nak kongsi ape sebenarnye...emmm..adelah satu...RESULT AKU!!!huaaaaaaaaaa...jatuh dow...huhuhu...wlupun aku dpt kutip Abnyk..tpi,yg menjatuhkan result aku adalah C+...nsb baik lahhh aku xfailed...la ni UUM dh len sistem perkiraan markah...dulu D tu pas ag...la ni C- dh failed woooo...huhuhu...takut kowt...hmmm...sem ni aku terlibat plak dengan konvokesyen....PERFORM utk persembahan angklong...uihhh..bkn calang2 nih!!!hehehehe...

emm..ape2 pun,aku harap aku lebih kuat utk menghadapi semester ni...CHAYOK2!!!!!=)

2 comments:

Anis Anisa said...

insya'allah ana.. kite sama2 berusaha....

Anis Anisa said...

insya'allah ana.. kite sama2 berusaha....