Followers

Sunday, October 31, 2010

sedih!!!sedih!!!!sedihhhhhhh!!!!!

hmm..i'm not understand!!!!apa yg sebenarnya yg dia nak?aku cuba dah jdi seorang yg paham dia...kenapa dia plak xleh nak paham aku....sedihnyaa...bila dia busy,atau xbls msg aku,xangkat kol aku,aku cuba pahm n xpenah marah2 dia...tapi,bila aku xsengaja xbls msg dia,xangkat kol dia,napa dia nak marah aku!!!!igt aku xde perasaan ke?aku xkisah klu dia marah aku kalau aku pun ada marah dia..tapi,aku xbuat pun mcmtu...sedaya upaya aku cuba paham dia..bila aku ckp,msti kata aku ungkit...aku just nak dia jugak memahami aku..memahami tu bukan dari satu pihak je...tapi kene dua2 sekali..baru hubungan leh aman...sedih tol lah...rse sakit ulu hati aku...hmm..xpelah..aku jugak nak kene sabar..ade hikmahnye ni....fuhhhhhhhhh!!!!assobarul minal iman...

Wednesday, October 6, 2010

AKU YANG KHILAF...

Assalamualaikum...syukur alhamdulillah,aku masih lagi diberi peluang untuk berada di bumiMu tuhan...Kalau esok aku dipanggilMu,aku redha...

semester ni memang mencabar aku..dgn pelbagai ujian yg diberi,aku hampir putus asa untuk teruskan perjuangan ini..pernah aku terfikir untuk berundur dari dunia baru ku ini..tapi,bile memikirkan mak abah,aku berbelah bahagi...aku takut,mak abahku kecewa dgn keputusanku untuk berundur...Aku terlalu tertekan dgn assigment lain sehingga aku abaikan perasaan kawan2 aku..aku abaikan tanggungjawabku..memang aku kawan yg teruk...dan memang sepatutnya aku terima apa yg aku dah buat pada kawan2 aku...

Wahai sahabat,maafkan aku atas kekhilafan diri ini..Aku harap aku diberi peluang utk menebus kesalahanku...sungguh,aku sayangkan kalian...Ya Allah ya tuhanku,Ku pohon padaMu,Kau tabahkan aku menghadapi ujianMu..aku pasrah dan aku sedar atas kekhilafanku...Ku pohon Ya Allah,Kau tunjukkan aku jalan terbaik..dan Kau berikanlah ketenangan ke dlm hatiku...

Buat mak dan abah,along pohon ampun dan maaf..along putus asa..along dah kecewakan mak dan abah...along bukan kakak yg baik yg dapat beri contoh yg baik pada adik2..mak,kala mendengar suaramu kelmarin,aku benar2 sedih..aku tahu kau begitu inginkan aku berjaya...hanya doamu yg aku pohon..doamu mengiringi perjalanan sukarku..ya,demi mu mak,abah..aku akan cuba..cuba menyesuaikan diri dgn keadaan ini..walau shebat mana pun dugaanNya..kerna aku tahu..Dia menyayangi hambaNya..