Followers

Saturday, December 4, 2010

gRRRRRRRR!!!!!


geram tol lah aku...
asyik2 aku ja yg salah...
nape la dia xleh nk kurangkan sikit ego tu.....
ni lah org laki...
semua depa je nak menang...
tolonglah fahami aku...
aku xmintak bende lain...
aku xpenah mintak dia bg segala mcm hrta bnde material..
aku xpenah mntak dia utk slalu igt ari2 penting aku...
aku xkisah klu dia lupa skali pun...
aku cuma mintak dia fahami diri aku..
tu ja...susah sgt ke....hmmm..
sob2!!! hmmm...
nak memujuk aku lagilah...xpenah lgsung..akhirnya aku ja yg akan beralah...
tpi,xkan slamanya aku nak beralah je..
aku bukan patung yg xde perasaan..
aku jugak manusia!!!!punya hati,punya perasaan..

Ya Allah..Kau berikanlah petunjukMu..
Kau lembutkanlah hatinya Ya Allah agar dia dpt memahami keadaanku...
Aku sayangkan dia...


1 comment:

CloudToSky said...

Wahh.. ciannye kwn kiter sorg nie.. Sabar la Anna..Ini la lumrah berCINTA...
Mmg lelaki ni egonya tinggi..
Benda remeh-temeh dia xamek port sgt.. Pompuan ni lain.. Hati mudah tersentuh.. Kdg2 lelaki x perasan pun yg depa da lukakan hati kita.. bila kita majuk, depa bukannya tau.. Kdg2 yg tau pon, buat2 xtaw..
So, rilex okei.. tenangkan fikiran.. Amek nafas dalam2..
Jgn dok igt sgt problem tu.. Kita wanita yg kuat.. xkan mudah rebah dan mengalah.. Chayokkk bebs!