Followers

Sunday, October 31, 2010

sedih!!!sedih!!!!sedihhhhhhh!!!!!

hmm..i'm not understand!!!!apa yg sebenarnya yg dia nak?aku cuba dah jdi seorang yg paham dia...kenapa dia plak xleh nak paham aku....sedihnyaa...bila dia busy,atau xbls msg aku,xangkat kol aku,aku cuba pahm n xpenah marah2 dia...tapi,bila aku xsengaja xbls msg dia,xangkat kol dia,napa dia nak marah aku!!!!igt aku xde perasaan ke?aku xkisah klu dia marah aku kalau aku pun ada marah dia..tapi,aku xbuat pun mcmtu...sedaya upaya aku cuba paham dia..bila aku ckp,msti kata aku ungkit...aku just nak dia jugak memahami aku..memahami tu bukan dari satu pihak je...tapi kene dua2 sekali..baru hubungan leh aman...sedih tol lah...rse sakit ulu hati aku...hmm..xpelah..aku jugak nak kene sabar..ade hikmahnye ni....fuhhhhhhhhh!!!!assobarul minal iman...

No comments: